mandag 17. januar 2011

Kreativ med tape og roser



Nyttårsforsetter er noen nydelig ting dere.... Jeg skulle bli flinkere til å ta vare på bloggen min....
Det er bare det at jeg fikk ikke akkurat en time mer i døgnet i det nye året.

Selv om jeg skulle ønske det.

Det har blitt litt scrapping i romjula og i det nye året. Ikke alt blir vist fram, men noe.

Denne esken lagde jeg til utfordringen inne på Kreative Krumspring. Oppgaven er å bruke tape og blomster. Jeg lagde en eske med ett lys i. Selvsagt måtte jeg bruke brettebrettet mitt fra Martha Steward. Digger det!!

Tapen er brukt på følgende måte.
- I stedet for å fargelegge stempeltrykket maskerte jeg med tape og brukte skalpell rundt for å ta bort overflødig tape. Herlig å jobbe med. Ingen problemer med å skjære eller ta den bort etterpå.
- Matten bak stempeltrykket er dekt med tape før jeg kuttet med spellbinder og epic six.
- Da jeg skulle feste motivet til eska, valgte jeg å ha noen diagonale taperemser bak for å få mer dimensjon til eska. Vises ikke så godt kanskje.
Tapen er selvfølgelig fra Norges ledende innen japansk dekortape: Andrine og Marens Landhandleri

Blomstene er fra Iamroses. Flott nettbutikk med rask og god service.

Heng deg på . Vi er ikke kresne på hvordan du løser oppgaven. Det kan være kort eller LO eller hva som helst.

3 kommentarer:

pia iris sa...

kjempefin eske og skjønt trykk som var vakkert malt.
ha en fin uke. klem pia

UlrikaT sa...

En nydelig eske du har laget!
Jeg kan tenke meg att mottagaren blir glad for denne her!

Scrappegal sa...

Stiiiilig løsning med tape!!!! kreativt å dekorere stempeltrykk!!!! :D :D :D