tirsdag 11. januar 2011

Klor+ Bazzill


Ja det blir noen bilder av Maja i løpet av ett år. Nå har jeg endelig fått brukt bazzillen som jeg lekte meg med før jul. Jeg sprayet på klor, og det ble en kul effekt da det tørket. Måtte bare finne frem dette bildet. Mønsterark fra Sassafrass, og en liten gås (?) i hjørnet. Bokstavene må jeg nok sy over med maskina for de vil ikke sitte så godt.

Mål: bruke opp thickers og lage bokstavene selv.

Sorry at tittelen ser litt misvisende ut, men Maja sovnet da alle reiste for å bade i sommer. Da hun våknet var hun like klar for å bade og pakket alle sakene selv og satte seg i bilen:
"Bade, Mamma"

- så det ble badetur på oss også

6 kommentarer:

Guro sa...

For en flott LO du har laget, skikkelig stilig fargeeffekt av kloren :-D Har ei datter som heter Maja, ordentlig fint navn, syntes jeg.
Herlige farger sammen her!
Ha en fin kveld.
Klem Guro

Unknown sa...

Skikkelig kul! Snart blir det nok scrapping på meg igjen også.. Men i mellomtiden skal jeg nyte LOene dine!!

Riktig godt nyttår!

Håper jeg får se deg igjen snart :)

Klem

Ellen Karin sa...

Du er skikkelig i siget om dagen ser jeg. Så bra.

Denne ble bare dritkuuuul Wenche. Morsomt med den klor-effekten altså. Og jeg vet du har flere klora bazzill på lager, så jeg gleder meg til å se flere i samme stilen!

Karin sa...

Denne ble kjempefin! Enkel og perfekt! Majamora e no lik se sjøl ho:)

Siv Anne sa...

Wow denne var skikelig fresh :)
Herlig bilde

Synnøve sa...

Hihi denne var helt herlig !! Stilig effekt med klor og så søt ei lita frøken :) herlig And i hjørnet også !