tirsdag 25. januar 2011

En ny KraftLO

Jeg er veldig glad i mørke kjedelige januarkvelder. Jeg har fått tilbake kveldene etter at jeg ble ferdig med norskstudiet før jul. Jeg er stadig i gang med en LO eller to, men jeg lar de ligge og godgjøre seg før jeg avslutter med små endringer.

Denne Loen er nesten utslitt..... Det siste jeg skulle gjøre var å sy rundt kanten.... Jeg brukte en uke på å få byttet farge på tråden i symaskinen. Så gikk alt rett vest.... LOen satt til slutt fast i symaskinen i et virrvarr av tråder.... Så jeg fikk sy med nål og trå etterpå.

Disse bildene ble tatt sist vår og har slikt skarpt vårlys, og jeg måtte bruke mange livlige bilder. En transparent og stempelwsirls i mange farger. Da jeg fikk speil-sommerfuglen av Reidun falt alt på plass. Hurra! Flere rubons og bokstaver fra sassafrass.

Hjemme med to syke barn i fanget i dag, så vi får nyte tiden sammen.

3 kommentarer:

Scrappegal sa...

Takk for besøket i bloggen min!!! :)

Og en flott LO du har laget! Godt du kom i mål med den til slutt! :)

Og ikke minst, gratulerer med vel overstått studie!!! :)

Karin sa...

ja, nå ser jeg hvor fint det ble. Sømmen ble bra den:)

Anonym sa...

Nok ein magisk LO!!
Men sommarfuglen var sjølvsagt prikken over i'en :) hehe... Neida.

Det ligg ein "gledesaward" og ventar på deg i bloggen min. Håpar du vil henta den, og ta den med tilbake til sida di. Du fortjenar den.
Du gjev stor glede til andre i kvardagen, fordi du alltid hugsar på og ser andre!!