lørdag 25. oktober 2008

"Seil ditt skip i Jesu navn"

TAKK FOR ALLE STEMMENE! Det er med stor ærbødighet jeg takker for jeg har sett de andre bidragene, og har lært mye av de. Jeg er rett og slett helt overgitt over hvor mye som ligger bak LOene. Selv satte jeg vel hele familien i sving. De måtte lete etter øsekar og årer og garn og bilder. Denne LOen var klar ganske tidlig, men jeg var redd for å sette igang. Å lage noe så personlig er vanskelig. Morfar var en flott person og det er vanskelig å klare å presentere han for andre utenforstående. Men for meg er teksten fra gravsteinen veldig viktig; Seil ditt skip i Jesu navn.
Teknisk sett er ikke denne LOen noen utfordring. Jeg har brukt ark fra Melissa Franses og KCompany, overlay filmstripe, løkstrømpe som er lakkert svart og et par årer som morfar selv har lagd.

Kommer tilbake senere. Har store dataproblemer...

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Wenche!!! Flott LO!!!!

Ellen Karin sa...

Gratulerer så mye med seieren Wenche. Det er en nydelig LO du har laget, og selv om du mener den ikke er så avansert teknisk sett så er den et syn for øye. Den gir en følelse av ro og fred, er nydelig samstemt, og perfekt satt sammen. Et mesterverk spør du meg. :)

Store og små sa...

Gratulerer så uendelig mye med seieren.

LO'en traff meg rett i hjertet allerede første gang jeg så den, og har hatt en fast plass siden. Min morfar var også fisker og bildene kunne likegjerne vært av han, så ja; denne traff.

Verdig vinner og en flott løsning på oppgaven.

Hilde
Scrappehuset

Stempelguri sa...

Aldeles nydelig LO! Man trenger ikke finne opp kruttet på nytt alltid, for å få en flott LO!! Her er "minner", nydelige farger, ikke masse stæsj som stjeler oppmerksomheten,absolutt min favoritt også!! :) Gratulerer så masse!!
Mvh, Cesilie

ninabakke sa...

Gratulerer så mye med seieren!

Den fikk min stemme, nydelig LO :)

Vibeke sa...

Sjekk bloggen min - du er tagget!!:)