lørdag 16. mars 2013

Kort med promarkerfarget trykk


Jeg kom hjem fra Bodø forrige søndag med ny scrappeglød. Dette er jo så moro. Jeg gikk dessverre glipp av scrappetreffet på torsdag kveld, men likevel har jeg vært ved scrappepulten hver kveld. 
Det blir litt småfiksing på de LOene som er på vei inn i album, men også litt rydding og organisering. Inni dette kaoset har jeg sett nye skisser og teksnikker som jeg så gjerne vil prøve ut. 
Her er et ganske enkelt kort, men noe nytt har jeg prøvd ut.

Jeg har lagd ferdig førstesiden før den blir satt fast på selve kortet. 
Hjørnene på mønsterarkene er bøyd/krøllet.
Stempelmotivet er skjært ut etter blyantstreker.
3d-puter under stempeltrykket nederst.
Vimpler, vimpler vimpler. Inni og utenpå.
Enamel dots!!! Love it love it!!




2 kommentarer:

Karin sa...

Råtøft kort:) Du som ikke liker gult-ha,ha. Gult er kult:)

Laila sa...

GULT --------- Ble jo knallstilig jo:)