lørdag 21. mai 2011

I disse mai-dager

Jeg er inspirert!!
Etter rydding på scrapperommet, og derr av-- salg, gikk jeg til innkjøp av en stoooor koffert, og jeg har aldri vært så inspirert. Kofferten kan fort komme inn i stua for en kveld, og ryddes bort i en fart. I LOVE IT! I tillegg er det godt å finne tingene sine.

Denne LOen er et resultat av rydding av thickers og andre bokstaver. Da fant jeg ut at jeg kunne lage min egen bakgrunn. Jeg har denne i rødt, og en blå er under produksjon.
Ellers hadde jeg noen gærne bilder av Maja fra i fjor da hun ble hysterisk da det gikk opp for henne at det ikke var hennes bunad, men Eivind sin hun hadde prøvd. Det ordnet seg heldigvis til 17. mai.
Jeg har brukt:
- Hvit bazzil
- røde bokstaver
- stiftet fast bildene
- minibokstaver fra making memories
- pappknapp med skrifttrykk fra Heidi Swapp
- rød vokstråd
- krøll-rubons
- stemplet skrivelinjer
og håndskrift.

Jeg håper jeg bare tar meg tid til å legge ut LOene. Nå jeg jeg mange som ikke er lagt ut, men som er i ryddinga.

Ha ei fortsatt god helg!

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med ny koffert!!
En kjempe flott LO!!
Ha en fin og kreativ helg!
Klem Laila.