søndag 7. november 2010

Scrappetreff

Sammen med herlige scrappedamer fikk jeg masse inspirasjon sist uke. (Kanskje har det noe med at formen holder på å komme tilbake også) MEN: Tusen takk til verdens beste inspiratorer!!

Jentene i KREATIVE KRUMSPRING - er de herligste i hele verden. Mye krumspring er det også.

Denne LOen skulle bli en LO preget av hvitt og mange hvite blomster og blonder, men da satte Gro ned foten; Du må scrappe Clean and simple...

Jeg?? Jeg kan da ikke det! Jeg som er så dårlig på ulike stiler, men da jeg fant den blå bazzillen var det ingen tvil. Teksten jeg hadde sett for meg passet heller ikke lenger. I stedet fikk jeg en tekst som ble enda mer personlig.

Bildet er tatt på kaia på heimplassen til Mamma.

Veit et sted kor æ kan væra i fred
Ligg i ro helt te sola går ned
Veit et landskap som e farga i blått
Det gjer `kje noka om været e grått.

Længte hjem te lukt av skumpiska sjø
Lengte hjem når tankan begynne å flø
Havet utafor e mektig og stort
Så ikkje vekk mæ når æ drømme mæ bort.

Å æ veit mæ et sted ved havet
og der høre æ te
Fint å ha sæ ei ega brygge
og et feste et sted


Ha ei fin uke!
Ta vare på de små ting.....

3 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempeflott LO, så flott tekst og fint bilde.
klem :)

Ellen Karin sa...

Takk for en fin kveld Wenche. Du er ei kjempeflott jente det er kjekt å tilbringe tid sammen med!!!

Nydelig ble LO'en din også - og du KAN Clean & Simple.

Gro aka emrille sa...

Denne ble så lekker!
Og for en koselig kveld det var:)
Gleder meg til fredag!