onsdag 9. juni 2010

Something borrowed something blue.....

Hos oss på ScrappingTheMusic - på norsk er det bryllupsfeber. Vi titter over til det svenske kongelig bryllupet og har blitt inspirert av
- noe nytt
- noe gammelt
- noe lånt og
- noe blått

Jeg har brukt nye ark fra Cosmo,men det aller nyeste var blomstene. De var også blå. Det gamle var blondene som jeg har kjøpt i vikingskipet på brukt og antikkmarked, så de er også brukt. Inni blonden tredde jeg blått silkebånd. Det jeg har lånt, er konfirmasjonsbildet av pappa. Jeg har bare satt det på med av-og-på teip. Tanken er å scanne bildet og gi det tilbake.

Bli med i konkurransen og vinn fine premier

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott konfirmant LO! Litt røffere look og så fint med de lyseblå detaljene til:-) Stilig bilstempel og flott ramme rundt bildet.

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Bodil sa...

Skikkelig flott LO :) Flotte detaljer og farger.