søndag 30. mai 2010



Våren er en travel tid, både på jobb og hjemme, og likevel er det min favorittårstid. I helga har vi vært på fotballturnering (en ny opplevelse for meg som er vokst opp i anti-fotball hjem) og det var forbløffende likt skytterstevne....
I dag har vi vært på bug-camp..... Bobletreff er mer treffende... Mange folk med rare biler samlet på en plass... Artig likevel!! Dette resulterte i mange fine bilder som jeg håper jeg får scrappet.

Enda en gang kommer det en juleLO. Jeg hadde egentlig tenkt å levere til That`s just so cute da de hadde utfordring med eventyr. Derfor er teksten slik: etter langt om lenge og lengre enn langt....
Mønsterark fra 3ndy.


Vil du være med å vinne gi-bort-tingen min? Se dette innlegget!

1 kommentar:

isabell sa...

For en flott LO, likte vældig godt oppsettet ditt. (å ha notert det bak øret;) )
Ja våren er en travel tid, men den hærligste og beste:) når nettene blir like lyse som dagene, fuglene kvittrer og skogen grønnes:D

Ha en flott uke!

Klem Isabell