tirsdag 8. desember 2009

"Kreativ Hobbys utfordring - 10 julekort" nr 6, 7 og 8

Et kort med ordenlig gammelt ark kjøpt på antikkbutikk.... Stempel Nissekor fra Kreativ Hobby. Tekststempel derfra også. Jeg valgte å ikke male stempeltrykket slik at jeg fikk gamlere uttrykk. Brukt resteark fra Inkido, roser fra Iamroses, blonder fra Vintagepiken, rubon fra Jenny Bowlin

Jeg lagde en merkelapp til en liten pakke som jeg også har lagd. Mønsterark fra Maja Design, stempler fra Kreativ hobby (også "til og fra") Tagen er fra Panduro. Heldekt med cracklepaint og distresset i kantene.

Vakre ark fra Maja Design, hjemmelagde blomster, mange punchgreiner, silkebånd og stempeltrykk fra Kreativ Hobby.
Da er det bare to kort igjen av utfordringen, men mange som skal lages og sendes til slekt og venner

1 kommentar:

Trine Lise sa...

Så nydelig kort og scrapperier du lager. Og så gøy å finne en scrappe-blogger som bor i samme bye som meg :)