mandag 7. desember 2009

"Kreativ Hobbys utfordring - 10 julekort" nr 3,4 og 5

Helga er over, og jeg nyter mandagen. Jeg har avspasering i dag og for en herlig dag det er!! Prøver å finne ut hva som skal gjøres til jul, og koser meg med scrapping og retting av tenatmen...
Disse kortene er ferdige, og flere underveis. Disse skal være med i kortutfordringen til Kreativ Hobby. Les mer i bloggen deres.
På englekortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign, og det er så flotte ark. Får aldri nok.

Stempel: Englekor, Juletekst
Farget: Distress ink; milled lavender, tattered rose
Mønsterark: hvit bazzill,"julepost" og "englesang"
Pynt: Selvlagd brad med mønsterark inni, sløyfebånd, rose fra Iamroses.com, snøkrystall og blomst, bord
Verktøy og framgangsmåte: Snøkrystallen er embosset med frost fra Inkido. Borden er lagd med punch fra Martha Steward

Stempel: Oval ramme, Nissebarn, nissekor
Farget: Promarkers;Crimson, lipstick red, cool grey 1, blender, hvit droddlkingpen
Mønsterark: Inkido, tekststripe fra Maja Design
Pynt: Røde bling limt på med diamond glaze,

Stempel: Nissekor, Juletekst
Farget: Distress ink; tattered rose, firebrick red, faded jeans, hvit droddlingpen, glitterlim hvit og rød
Mønsterark: Ingen. Esken er fra Petalooblomster. Malt med rød maling, hvit cracklepaint, glitterlim og glitterembossing
Pynt: blomster fra Iamroses, swirl fra Prima, snøkrystaller.

Denne esken/kortet skal sendes til Kreativ hobby, og derfor lagde jeg bare en lapp på undersiden av lokket.
Kanskje du får noe utav blomsterboksen din du også?

3 kommentarer:

Karin sa...

Så fine de ble:) Eska likte jeg veldig godt.

bestevenn sa...

Så pene kort du har laget. Det er så koselig det stempelet du har brukt.

Pia sa...

så flotte kort du har lavet