søndag 1. november 2009

Julekortproduksjonen er i gang

Har du også startet? Så flott. Da kan du være med å vinne premie fra INKIDO inne hos oss på Scrapping The Music - på norsk.
Vi i DT fikk noen nydelige pakker fra dem, og her er det jeg har lagd
Et slikt kort har jeg aldri lagd før, men det var ikke så vanskelig. Inne på Arctic blir det betegnet som "helsiketskortet", men jeg fikk hjelp av denne flotte bloggen!
Stempel er fra Inkido. Jeg lagde tre hull til eyelets, og i et av de hang jeg en engel.
Nest bakerst hengte jeg en bjelle. Var forresten litt lei meg da den ikke klinget slik jeg trodde den skulle. Den har kolbe...
I tillegg ville jeg få fram 3Deffekten ved å ha en brun sirkel bak, slik at den kom sterkere fram.
Kortet er gjort personlig på baksiden.
Slik er kortet fra høyre mot venstre. Ganske store kontraster, og her ser dere bjella i kjetting fra Tim Holzt

Ganske enkelt kort, men i en uvant størrelse. Det er høyere enn bredden.
Arket er sydd fast, det samme er stemplet "God jul".
Notearket fra Inkido er stanset ut med spellbinder.
Den brune borden - Martha Stewartpunch.
Swirl fra Prima og blomster og blader.

Inspirert av et kort jeg så på HappyHobby på Gjøvik, bare Måtte jeg prøve et skjevt kort.
Jeg har gjort mitt beste i å få sløyfa rundt hele kortet uten at det syns. Derfor brukte jeg fryktelig lang tid på dette. Ble mye pusling før jeg limte noe som helst.

Blomstene har fått glitterlim på seg, og har fått selskap av et hjerte jeg har fått av Binna.

Ja, nå venter jeg spent på å se dine kort.

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Waaauuuww nogle flotte julekort. Heldige dem der skal modtage.

Vitahus sa...

I have just found your blog and LOVE it!! I will be a regular visitor.
This card is really beautiful... love how you have used all the elements together..it looks soooo festive. :) :)
hugs conni

Elisabeth sa...

Så fine kort :) Likte spesielt engelen og bjella :) Inspirasjon herved mottatt, kanskje blir det julekort i kveld?

Marianne/skorpionen sa...

Så mye flott du har laget!
Det brettekortet var skikkelig flott. Skjønner egentlig ikke hvorfor det har fått et så "stygt" navn. Har heller ikke hørt den betegnelsen før ;)

Stilig med eylets og bjelle samt engel hengende.

Ha en flott uke!
Marianne