lørdag 31. oktober 2009

Høstmesse i Vikingskipet

Etter at jeg begynte med scrapping har det blitt mer og mer interessant å være på loppis og andre steder der jeg kan finne skatter.

I dag var hele familien på skattejakt i Vikingeskipet på Hamar.
Her er skattene vi fikk med oss hjem.
Et vakkert ur fra Tyskland. Kan ringe hver halvetime om vi ønsker det (tror ikke det)
Herlig tikkelyd i det, og det skal trekkes opp med liten nøkkel.
Står selvsagt allerede på pianoet
En herlig miks av blonder og bånd. Lette litt og tok bare det hele med meg for en billig penge. Nå når jeg har nøstet opp og funnet ut hva jeg egentlig dro hjem, fant jeg 13 m blonder/bånd og noen nydelige nuppereller og en liten brikke
...Og to små nøkler som jeg kjøpte sammen med en bitte liten mugge i emalje.
Nydelig til markblomster

I kveld skal det scrappes. Kanskje noe gammelt?
Ha en fin kveld

Ingen kommentarer: