tirsdag 15. september 2009

Min egen bakgrunn

Inne hos Scrapping The Music - på norsk er det nå ny bonusoppgave.
Denne er svært kreativ og går ut på at du skal lage din egen bakgrunn.
Designteamet kommer med svært mange tips. Gå inn og se hva de har lagd.

Dette har jeg brukt:
Egen bakgrunn lagd av Distress Ink Refills mellom to transperent ark.
Kartong fra DreamD
Hvite rubons fra Hambly
Swirl fra Maya Road malt med gul cracle paint
Blå fjær fra Panduro
Bokstaver fra American Crafts
Journaling tag fra My little
Button fra Onirie

Klarte ikke å la være å få med en sang, jeg... Dere husker vel "Daniel duppsko fra allemannsland. Liker å plaske med bena i vann"?
Syns det passet på denne LOen fra Danmark. Nydelig strand, men alt for kaldt til å bade. Litt plasking ble det likevel.

Til helga er det scrappemesse på Lillestrøm og jeg er i gang med pakkinga. Vi snakkes!!

2 kommentarer:

Pia sa...

wow så flot, med fine detaljer

Ellen Karin sa...

Den bakgrunnen ble kjempelekker Wenche - og så kreativt.
Nydelig LO.

Gleder meg til lørdag!!!! *hopper av glede når jeg tenker på det*