mandag 20. juli 2009

Piknik

Det beste jeg vet med sommeren er å pakke nistekurv med deilige ting og reise ut på tur. Trenger ikke være så langt, men bare følelsen av å ikke ha laget maten der og da. Takk til Laila for nistekurven jeg finn til bursdagen min i 1997. Den er fortsatt i bruk hver sommer.
Disse bildene er tatt på en rasteplass ved Risør sommeren 2007.

Leveres til konkurransen inne på Scrappehuset.

Jeg har lagd en colourblocking, men føler meg langt fra stø i stilen. Liker det ganske godt. Det er noe helt annet enn alle de andre stilene. Kan vel komme flere i samme stil. Arkene har jeg fått fra Linda, og er fra Prima. I den øverste blokken er det en pebles fra Prima, en pil fra Cosmo. Jeg har lagd hull i journalingblokken. Bokstavene er Hawaiibokstaver fra QuickKutz og trykt ut med Cuttlebugen.

Håper på tørrere dager, og lengre kvelder til enda mer scrapping.

Happy Scrapp!

7 kommentarer:

Kjerstin sa...

Denna likte jeg!! Skikkelig fin colourblocking, synes jeg!!
Jeg har også veldig lyst til å prøve meg på det snart, så håper jeg får tid :)
Fortsatt god sommer!

ninabakke sa...

Kjempe fin :D

Kult med colorblocking synes jeg!

Ha en fin uke

Leni sa...

så skjønn den var!

isabell sa...

Sikkelig kul LO, i hærlige sommerfarger:)
Likte denne, så har lagret den til senere inspirasjon (når jeg kommer hjem fra ferie;))

/Stine sa...

Så fin denne ble :)

Ellen Karin sa...

Dette ble en skikkelig frisk og fin colorblocking-LO som gikk rett hjem hos meg. ;) Digger det lekne du har fått frem med farger og ark, og fonten på overskriften passet perfekt. :)

*tommelopp*

Vibeke sa...

Så herlig denne var Wenche!! En glad og leken LO. Synes du har brukt arkene på en flott måte. Og flott colorblocking!!:)

Takk for at du deltar:)