søndag 19. juli 2009

Blomsterpiken

Gammelt bilde, men nå er det lenge siden bildet hang innrammet på veggen. Har et prosjekt gående om at alle disse bildene i denne eska i kjelleren skal scrappes og taes vare på.

Jeg tok alltid bilde av tantebarnet mitt i prestekrageenga da hun var lita. Syns hun var sååå søt der.
Bakerste arket er bazzill med prikker. Mønsterarket kjøpte jeg av Gro, og hun mumlet noe om at det var et juleark, men jeg likte fargene så godt.
At jeg hadde så mange grelle blomster var jeg faktisk ikke klar over. Alle fikk gjennomgå ehhhh gjennomhulles av krokodillen min (crop a dile). Satte eyelets i alle. Plusset på en sløyfebit. Fant også noen bittesmå blomster fra Karen Klip. Disse satte jeg overalt, også i overskrifta. Bokstaver fra American Craft og den grønne dymotapen er "stjælt" fra Vibeke.

Er du like heldig som meg? Jeg har sommergjester! June liker også å scrappe, så når barna har lagt seg forandrer stua seg til et ordentlig hobbyrom, og det blir gjerne litt sene kvelder. Gutta er jo ute i garasjen og bygger modellfly likevel. Siden de kom har jeg scrappet 3LOer. Bilder kommer senere.

Følg alle utfordringene på Scrapping The Music. Vi ønsker også nytt Designteammedlem. Husk å søke. Det er ikke skummelt hos oss.