søndag 8. februar 2009

Min Valentin

Huff, huff. Vi må vel bare erkjenne. Denne tradisjonen har kommet for å bli. Men da er det vel bedre at vi prøver å legge det innholdet vi vil i dagen. Det er jo fint å stoppe opp og fortelle andre rundt deg at du er glad i dem.
Det skal jeg gjøre i år. Jeg har lagd noe til inspirasjon inne på ScrappingTheMusic-på norskJeg har pyntet en Petalooboks (slike som det har vært blomster i). Jeg har pyntet med papir fra papirdesign. De har en nydelig kolleksjon med Kjærlighetsark. De bør du sikre deg nå og lage nydelige bryllupsinvitasjoner eller bryllupskort. I tillegg har jeg brukt noen ark fra ei gammel bok. Litt bling fra Prima, noen roser og scrapperfloss. Jeg har strødd glitter fra disse glitterhjertene fra Melissa Franses over, og sprayet litt med Glimmermist. Ingenting er limt fast.... Jeg hang på en slik Tim Holst-ting og festet et hjerte fra Melissa Franses. Hjertet kommer jeg til å bytte ut med et familiebildet, for boksen kommer jeg til å henge opp på jobb.Jeg har lagd et svært enkelt kort med papir fra papirdesign og stempel fra Ett trykk. Jeg har sydd fast papiret og "blingen har jeg satt sammen selv. Hadde et stempel med swirl, og der limte jeg fast blingene etter strekene i swirlen. Papirdesign har et utklipsark i serien med hjerter. Der har jeg brukt den brune ramma og hjertet med påskrift; Kjærlighet.
Disse rammene er superflotte å sette stempeltrykk inni. Denne gangen prøvde jeg teknikken med å legge en utklipt ramme oppå for at det skulle se ut som stempelmotivet er bak ramma. Stemplet er enkelt malt med distressInk-refills. Jeg satte en charms utenpå det stemplede hjertet og satte det fast med scrapper floss.

Inne på Scrapping The Music-på norsk har vi en bloggcandy du kan være med å vinne hvis du gleder en annen. En gylden mulighet til å legge noe fornuftig inn i Valentinerdagen. Frokost på senga? Overraskende kinobilletter? Eller andre små eller store ting.
Håper du blir inspirert til å bruke Valentinerdagen fornuftig.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hei Wenche!
Tusen takk for kjempehyggelig kommentar i bloggen min! :O)
Boksen var jo bare kjempelekker, har noen slike bokser så nå fikk jeg litt inspirasjon om hva jeg kan bruke de til. Kjempefint kort også forresten.
Fortsatt god helg til deg!:O)