tirsdag 16. desember 2008

ENDELIG!! "ScrappingTheMusic - på norsk"

JIPPI!!!! HURRA! DETTE HAR VI VENTET PÅ SÅ LENGE!!!

Hvor mange ganger har du ikke stått fast med tittel på LO?? Hva med en sang??? -Og så løsner det.

Slik er det hos meg iallefall. Derfor så jeg på den engelskspråklige med tårer i øynene, for jeg hadde ikke lyst til å scrappe engelsk.

NÅ ER DEN HER!

Utfordringer med flotte premier der vi skal scrappe sangtittel/strofe fra en sang.


Jeg gleder meg voldsomt, og ikke minst fordi jeg er med på å gjøre dette mulig.


Vi starter opp med stor BlogCandy - Nei, - SYV BLOGCANDY!.

Alle vi jentene bak "ScrappingTheMusic - på Norsk" feirer oppstart med hver sin Blogcandy.


Gå inn og ta en titt!!


3 kommentarer:

Pernille sa...

Så spennende med en ny utfordringsblogg. Der skal jeg virkelig fölge med og se hva som dukker opp.
Tusen takk for kommentar i bloggen min! Du får gjerne lifte LOen min med bobleplast. Kjempefint å bruke for å få en litt annen effekt på siden...
Ha en fin dag!!!

Sasha sa...

Yess! Endelig er dere igang - gleder meg.

Vibeke sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)