fredag 14. november 2008

Jakta uke 40

Yes!! Jeg vant jakta inne på Arctic. Jeg er ikke så veldig fornøyd med den selv fordi det ble så vanskelige farger; grønn, blå, brun.....
Moro å lifte for da bruker jeg mange flere detaljer enn jeg hadde gjort uten inspirasjon.
Dette har jeg brukt;Kartong: Blå Bazzil
Mønsterark; Scrapsl165 – Studiolight, ”Family” fra Collection from a Journey – 7gypsies,
Rutete ark fra “Retropakken”som de sier er så vanskelig å bruke. Jeg har klipt ut små grønne ruter og limt oppå for å få mere grønt inn på siden (takket være en liten grønn vannkanne på bildet)
Pynt; brads – skruer, eyelets blå og grønn. Stjernebrads - Tilsammen 21 stk...
Rubons – Making memories; flourishes & icons-rub-onbook. Superstar Rub-ons fra Autumn Leaves
Tall; tiny alphas Making Memories

Chipboardstjerne farget med blå Leplumetusj og dekket med Potch 3D-effekt over Rubon fra Autumn Leaves
Alfabet; Harmoni - Cuttlebug
Stepel fra stempelglede; Grunge Ornamental Circle
Rød stjerne (kakeform?) fra julebyttepakken på Arctic. - Takk til den det måtte være
- Og takk til de som stemte på meg. Gi en kommentar her også da????



1 kommentar:

Sasha sa...

Syntes denne var skikkelig fin jeg. De grønne "jukse"rutene gjorde seg veldig:) Og så har du blitt en racer på å oppgi produsent;)