lørdag 11. oktober 2008

Scrappehusets utfordring

Oi. Sånn tid det tar å holde på med denne hobbyen. Ble akkurat ferdig med scrappehusetsutfordring inne på Arctic, og etter det har jeg heseblæsende prøvd å ta igjen alle konkurransene jeg har tenkt å være med på.

Jeg vant gavekort for 200 kr hos Scrappejungelen inne hos Arctic, så det er et godt argument for å drive med konkurransene. Et skikkelig spark i rumpa for å få kommet i gang.

Mamma kom i løpet av denne uka, og vi fikk flyttet hele scrapperommet inn i stua med langt spisebord (alle klaffene er i ; og voksduken er for kort....). Derfor tror alle at vi sitter der å scrapper hele dagen, men det er jammen ikke mange timene sammenhengende.

Nå skal jeg prøve å få unna "småarbeid" som bestilling på bordkort til 50 årsdag og en god del bursdagskort.

Jeg kan dessverre ikke vise fram så mye for det er sendt inn til konkurranser her og der.
(Trenger kanskje en påminning for å legge det ut når konkurransene er over.)

Ingen kommentarer: