søndag 12. oktober 2008

Endelig ferdig

Endelig ferdig!!!!
Denne LOen har vært under"konstruksjon" i over en uke, og jeg tror det er litt støv på den. Den har vært flyttet hit og hit hele helga, og i dag fikk jeg satt den sammen. Endelig.

Arkene er KCompany og den herlige snøstorm fra Papirdesign (som heter noe annet når den var grønn). Dette arket kan jo brukes til alt. Bladene har jeg brukt hvit dabber på, stemplet med et tekststempel i flaskegrønt og til slutt tatt på litt chalk. Lits lutt monterte jeg en rubon over hele saligheten.
Bokstavene er vanlige chipboard med litt unøyaktig dabbing i hvitt på.
Ramme fra Tim Holzt og bånd fra en pakke jeg fikk forleden....
Gleder med til neste prosjekt, ps. Er allerede i gang

2 kommentarer:

Stine66 sa...

Dejlig BLOG du har, den vil jeg da kigge på igen og igen.

Ellen Karin sa...

Hei Wenche.

Takk for i går - Uniktreffet. Nå har jeg endelig funnet fram til blogen din, og her skal jeg nok følge nøye med. Gleder meg til du legger ut kit-siden din fra i går. Den ble kjempefin.

Vi sees om en måned. ;)