lørdag 18. januar 2014

FurteGuri



Alle som har/har hatt en femåring i huset vet vel hvordan dette kan være. Slik ser min snerte snelle ut når hun furter. Egentlig vr det nok hu mor som skulle har furta slik som ungene så ut da vi fant dem ferdig sminket, men som scrapper ser man jo muligheter….. Og måtte ta bilde…..


Jeg har prøvd å lage en bakgrunn med revet mønsterark og washitape. I tillegg har jeg brukt mye modelling paste og maling. Stemplet med rosa og svart. De blå prikkene er stempel fra Papirdesign. La på Goosebumps etterpå slik at de ble blanke. 


Puslespillbrikkene ble limt på og malt på arket. Etterpå har jeg stemplet med rosa og svart. Tekststempel fra Tim Holtz. Litt rosa tråd er satt fast med modelling paste.


Blå blomster som jeg nesten aldri bruker lengre er malt over og pyntet med rosa tråd. Den er etterpå pyntet med glitterlim for å passe til tittelen.

Moro å lage selv om den ble veldig rosa. (Maja er litt skeptisk til at denne blir lagt ut…. Og gubben mener hun ligner på Poltergeist…)

pytt pytt

Ingen kommentarer: