søndag 29. november 2009

Tenke på en venn


Sangen inne på Scrapping The Music - på norsk er fra forrige Jul i svingen "Tenke på en venn"
Her hjemme har vi en som stadig går og tenker på sin venn. Ikke enkelt å være 5 år og bestevenninna har flyttet laaaaaaangt bort. Da blir det mange spørsmål og mye savn.
Disse to har vært som erteris (eller skal vi kalle det som et gammelt ektepar). Vi voksne rundt syns også det ble rart at de ikke skulle henge sammen lenger. Vi savner deg, Carolina, og skal sende mye post.
Sponsor denne gangen er YourScrapbookStash.

En nettbutikk som bugner av lekkert utstyr.
Jeg har brukt ark fra Lily Bee Designs.

Ett av arkene var med mange tags, og her fikk jeg brukt dem.
Jeg supplerte med et juleark fra Papirdesign for å få brevene fram. Jeg har bare kuttet arket rundt brevene og plassert resten av LOen inni.
Bildet er montert på et brettet kort og inni står historien og et nydelig bilde av bestevennene.
Gode minner!
Lite pynt; noen roser og en engel.

Beklager dårlige bilder, men jeg er ikke særlig glad i denne mørketida.

Ha ei fin uke!

Ingen kommentarer: