fredag 19. september 2008

Scrappetreff

Jeg møtte på scrappetreff med kofferten full, og store forhåpninger. Denne LOen skulle ha retropapir og retroblomster, og være litt 70-tallsaktig. Men nok en gang må se bare si at ting blir litt annerledes.... Likevel ganske fornøyd. Selv om jeg ødela endel ark for å komme fram til dette.
Neste gang må jeg huske å pakke ned ei nål.

Blomstene er vanskelig å lage om jeg ikke har nål for å tre scrapperflossen gjennom knappene. Og heldigvis. Her fikk jeg brukt retroblomst medium. Hurra, så var det ikke et bomkjøp.
Slike mønsterark ønsker jeg meg flere av, men syns de er vanskelig å finne. Dette hadde noe rar skrift på seg, men liker denne "skrivebok"typen. Bokstavene på LOen er Grungeboard, og har også plasser på en grungeboard swirl.

Håper dere alle ser historien bak bildene. Det er kanskje ikke så mange som reiser på sommerferie i combicamp med to små ( 4 år, 4 mnd) barn lenger. Men denne ferien var helt ok. Det er liksom helt greit å våkne med en slik sveis i Dunderlandsdalen, spise frokost ute i bitende kald vind, og se at familien koser seg.

Ingen kommentarer: