mandag 8. september 2008

Julegave?

Moro å få bruke nye ting. Jeg har nettopp kjøpt meg Cuttlebug etter å ha solgt Silhouetten. Har allerede brukt denne mer enn den gamle maskina. Jeg fikk inspirasjon fra Unik hobby der de hadde lagd en liten bok med fargeprøvene til "shimmering mist". Derfor gikk jeg i gang med min første oppskrift bok. Lagd av nytt julepapir fra "BoBunny". Synd det ble litt voldsomt med altfor mye rødt og grønt for bakinga skjer som oftest før jul. Kjøpte meg "MiniAlbum"dies som egentlig er til "Revolution"maskina, men funker som et skudd i "padda" mi. Jeg satte sammen to og to for å få ei stivere bok. Måtte holde tunga rett i munnen for at hullene skulle være på rett side osv. Boka satte jeg sammen med ringer fra 7gypsies (antique silver) og skal prøve å overbevise meg selv om at jeg ikke trenger "Bind-it-all"
Boka kan utvides ganske mye med disse ringene.

Ingen kommentarer: