tirsdag 25. desember 2012

Litt julestemning

 I og med at julekalenderen ikke kunne følges opp helt (kom plutselig på at de andre kanskje fikk de samme tingen, men ikke samme dag---- og at jeg kunne ødelegge spenningen. ), har jeg spart alt på en LO som er i innspurten. 
Hvem har sagt at scrappepulten skal ryddes til jul????

I dag legger jeg ut en LO som jeg har lagd med gamle bilder. Bildet er fra 1950-tallet, og det er pappa som prøver seg som skihopper med søskene som tilskuere.
Denne LOen trengte rett og slett ingen tittel i og med at det er en tag med historien på.
Litt julestemning?

Her har jeg brukt juleark fra Maja, men også noen fabscrap. 
Detaljer: Snøkrystaller i plast fra Maya Road, samt bånd med grå roser. Klokke fra Prima. Reinsdyr - ukjent, brads og knapper, liten tag fra kort og godt.

Ha en fortsatt god jul!


Ingen kommentarer: