lørdag 14. januar 2012

Oppdatering


Endelig ei oppdatering!


Jeg har vært på scrappetreff, og er skikkelig inspirert. Jeg har scrappet noe siden september, men det har blitt mye julekort og julemesseproduksjon (les; aldri mer!!) og jeg har dessverre vært litt lei alle MÅ-prosjekt. For at dette skal være moro, har jeg i det siste bare scrappet det jeg har lyst til. Har vel blitt nesten 10 dorullkort...

Men på treffet på torsdag fikk vi utlevert kit!, og det var kjempekult. Jeg fikk massevis av Sassafras-ark og  her er en av LOene. Det kommer fler for det var mange ark i pakken.

Motiv: Maja på bursdagen til Eivind
Kartong: nei
Mønsterark: Sassafras -
Pynt: Sassafras - paper whimsies, petal to the metal, primas mursteinsstempel, papirteip fra Hamleys, knappene har jeg knabbet fra Ellen Karin, hvite thickers som jeg stemplet på, sløyfebånd fra "The Olgas"
Jeg samler på julekortene jeg får hvert år, og nå har jeg fått et system på dem. Jeg lager Julekort-bok. Denne er fra 2010, men jeg fikk også gjort ferdig den for 2011. 
Ganske enkelt, så setter jeg hull i kortene, og lager perm på dem med "Bind-it-all"

 Jeg har brukt vanlig pappeskepapp til forside og bakside, men de gikk ikke inn i maskina, så jeg måtte lime dem på etterpå. Kantet rundt med washi-tape-


Ser fram til mer scrapping og blogging utover. Kvelden skal være på scrappepulten med spellemannsprisen i bakgrunnen


3 kommentarer:

Laila sa...

Nydelig LO av Maja! Gøy å se at du kom tilbake på bloggen!

Gro aka emrille sa...

Flinke Wenche:)
LO'en ble jo så søt!

Ellen Karin sa...

Takk for sist Wenche! Det var kjempekoselig som alltid. LO'en din ble så fin - og de knappene gjorde seg virkelig *knis*
Godt å se det er liv i bloggen din igjen. Håper du finner tid og ork til å fortsette med det. :)
Ønsker deg ei fin uke. :)