torsdag 21. april 2011

Monokromatisk Grønn


Vi feirer våren inne på Kreative Krumspring og lager monokromatiske prosjekter i GRØNT!
Jeg har scrappet barna mine på 17.mai. De bråkte så fælt inne hos bestemor og bestefar etter dagens inntak av is og brus og pølser. Da de satt på trappa hadde de det så morsomt sammen at mor bare måtte ta bilde av alle barna. Bildene ble fine de, men jeg syns bestandig det er så vanskelig å scrappe bunadsbilder og 17. maifarger. Med denne grønne LOen kom jeg meg unna gitt. Jeg digger grønt, og må nok si at jeg har mange grønne LOer, så dette er et sikkert stikk.

Jeg har brukt Grønn bazzil, mønterark fra Basic Grey, en utkuttet bord som jeg har byttet til meg, og noen blingswirler fra Kaiser Craft. Blomst fra Prima, og tre roser fra Iamroses, tre sommerfugler med bling ser du også. Stemplet ; "Søskenkjærlighet" og skrevet til -barn slik at det ble "Søskenbarnkjærlighet"


Håper dere nyter utedagene, og innekveldene. Ha ei fortsatt fin påske!!!

Ingen kommentarer: