lørdag 5. mars 2011

En grønn en

I vinterferien tok jeg meg selv i å rappe fargeprøver på Jernia. Jeg har ikke tenkt å male noen steder, men falt rett og slett for de fine grønnfargene. Da jeg så Maja sto på baksiden av stativet og rappet 50 kremhvite lapper bablet jeg litt stille at slik måtte hun da ikke gjøre mens jeg forsiktig fikk plassert de grønne i jakkelommen. Er dette lov?

Jeg innrømmer fadesen.... Og her er beviset. Syns det er verdt å nevne at jeg har dårlig samvittighet for at jeg har bare et lite 1. klassebilde av Eivind. For å bøte på denne samvittigheten er begge deler herved scrappet og innrammet, og skal henges opp på veggen i morgen.

Jeg har brukt skisse 101 på Skissedilla, og syns det var så hyggelig å være med der, så det fristet til gjentagelse.

Jeg har brukt:
- fargeprøvelapper fra Jotun....
- en hvit og en grønn bazzil
- Tape
- Thichers fra American Craft
- små bokstaver fra 7Gypsies

3 kommentarer:

Berit sa...

Hadde Jotun sett denne hadde helt sikkert tilgitt deg! For denne er kjempemessig! Studerte den forrige søndag! Nydelig er'n!!
Og det er da noen helt nydelige grønnfarger og en flott skolegutt også!

Go' søndag!

Bodil sa...

Så stilig med de fargekartrutene.
En flott LO.

HegeAL sa...

Hehe... du er nok ikke alene om å ta med seg noen ekstra fargelapper hjem!

Flott løsning på skissa!

Takk for at du deltar!