torsdag 10. februar 2011

1-2-3

Ja, hva gjør du med en oppgave på
1 metallting
2 bånd
3 mønsterark??
Ny oppgave på Kreative Krumspring!!

Jeg begynte med mange mønsterark. Jeg har noen få(?), men klarte ikke å få bildene slik jeg ville. Derfor begynte jeg med papirstrimpler. Jeg lekte meg litt fram med to bilder og to LOer samtidig. Oppsettet jeg tenkte på ble ganske likt, men jeg er ikke sikker på om LOene ble så like.

Nr 1: Jeg tok utgangspunkt i Kraftkartong og en ramme fra kort og godt. Jeg har også kjøpt de nusselige stemplene fra Det lille ekstra. "Søskenkjærlighet". Alle mønsterarkene er nøytrale, og det eneste med farge er noen røde roser i en liten bukett som har fått en liten sløyfe. Øverst en liten rød stålstreng og et metallhjerte dingler i rød vokstråd.

Nr 2: Oi. Denne er egentlig hvit..... Lyset på vinteren er en pest og plage. Skal bytte ut bildet i helga hvis jeg får tatt bilde i dagslys.
Her er det metallramme fra Tim Holst med silkesløyfe inni. Det andre båndet er gullrikkrakkk. Tre mønsterark fra restekassen, det siste som et hjerte på 3d-limpute.
Igjen har jeg brukt stempel fra Det lille ekstra i stedet for overskrift.
Bli med på 1-2 3 !!!
Nå er det jo snart helg!!

1 kommentar:

UlrikaT sa...

2 kjempefine LOer du har lagat!
Nydeligt med de röda detaljerne og det lille hjertet på den översta.
/Ulrika