fredag 30. juli 2010

Dårlig samvittighet

Litt dårlig samvittighet for at jeg har brukt sååå lang tid på å få scrappet dette bildet.
Jeg er fadder, og denne jenta er veldig mye større nå. jeg liker bildet så godt der mor ser opp litt bekymret på sin nydelige datter. Bildet av LOen er tatt for noen dager siden da vi fortsatt hadde sol, så skyggene er litt "rare". Her er det i allefall lag på lag. Ser ikke helt hva som står pga skyggen..

Gamle ark, men ny sommerfugl fra Thailand. Jeg syns de er sååå nydelige. Iamroses.com
Ellers er det faktisk mye gammelt utstyr her......

1 kommentar:

Hilde sa...

Hei Wenche! Takk for koselig kommentar på bloggen. Selvfølgelig kan du bestille sjal! (har noen for salg på www.epla.no/shops/musmei, men jeg lager gjerne med de bildene du vil. Jeg kan lage et sjal i make farge (offwhite) med chiffongblonde. Hvis du vil kan du sende meg de bildene du vil ha på også.
Send meg en mail på musmeishop@gmail.com, så avtaler vi nærmere. hilde