fredag 2. april 2010

Nye Majaark til Majan min

Med disse nye arkene gra Maja Design var det nesten vanskelig å pynte. De er jo så nydelige i seg selv. Og jeg kjøpte mange.

Bildet er tatt for at bestefar skulle få bilde av Maja på veggen sin der han har bilde av alle barnebarna. Men det har seg slik at Maja er ikke like flink til å sitte stille, men.....

Loen er pyntet med rubons fra Prima, blondekant, blomster, englecharm, glasshjerte og perler. Bokstaver; thickers fra American Crafts.

Nå får vi ta en tur ut i det "nydelige" været.....
-Lammelåret er snart i ovnen...

3 kommentarer:

Trine sa...

Nydelig Lo:) Ja, de arkene er bare såååå lekre. Har skaffet meg en bunke jeg også, gleder meg til å ta fatt på dem:)

Ha en flott dag og god påske:)

Tosk sa...

Vakkert! God påske!!!

Silje sa...

Så nydelig LO! Virkelig lekkert pyntet - knallflott! :)