tirsdag 23. februar 2010

Gyngehest

På tide å få lagt ut noen LOer. Jeg er ikke så flink til å få tatt bilder, og slikt..... Skal skjerpe meg. Denne lagde jeg en torsdag sammen med jentene i Scrapping The Music - på norsk.
Brukte et laserklippa ark, men klipte mye på det før jeg liksom fikk det til. Blomstene var i en ring fra IamRoses, men jeg delte den opp.
Bildet er av Eivind, og gyngestolen kjøpte vi til han da han var 6 uker....Kanskje vel tidlig. Moro at Maja er så glad i den, og den er i bruk hver dag.

Har du funnet feilen?
Her

Bli med i trekningen av noen "kaffe"farge-ting. Se videre samme innlegg.

(Jeg la de i konvolutten i dag, og jeg må bare si....Det lukter kaffe...)

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Dette var en nydelig LO. Så stilig med bladranken du har brukt. Kjempeflott.
Klem

bestevenn sa...

Så flott LO. Kjempeflott med laserarket som du har brukt en del av.