fredag 18. desember 2009

Bonusoppgave - en skisse


Utrolig hva man rekker om man bare prioriterer "riktig".
Hjemme hos meg er det ikke 7 slag, men 7 Loer til jul....hahaha.
Hos ScrappingTheMusic-På norsk er det bonusoppgave, og webmoster har lagd en flott skisse til oss. Her er den:

Vi i DT fikk ark fra Stampington denne gangen. Jeg tror det er en av de første utenlandske scrappesteder jeg var innom da jeg startet, Arkene er annerledes, men moro å arbeide med.

Jeg har scrappet svigerinna mi denne gangen, og bør nesten be om tilgivelse, for jeg har ikke avklart med henne at dette bildet ligger på nette, men hun er jo såååå søt på dette bildet. Ingen som trenger å vite at hun er 40 år nå....

Jeg har sydd rundt kanten, ellers brukt bare mønsterark fra Stampington.
Pynt; blomster fra adventspakken min..., raindrops, og nuppereller kjøpt på bruktmarked.
Alt annet er utklipp fra mønsterarkene til Stampington (portrett, stoffbit, hjerter, knapper, fugler)

Ha ei innholdsrik helg!!!!

2 kommentarer:

Pia sa...

wow så lækkert layout

Francielle sa...

Hei på deg!Takk for koselig kommentar hos meg! Ja julestresset tar på! Hvert eneste år og man lærer aldri! tihi!Men nå er det fri og alt er på plass...nesten! Nå har jeg sett på masse flotte scrapperier her i blogen din! Tusen takk for masse inspirasjon og fargefryd for mine øynene! Ha en strålande jul! Kjempeklem fra meg