søndag 29. november 2009

"Kreativ Hobbys utfordring - 10 julekort" nr 1


Joda jeg er i gang, men man kan ikke publisere alt på en gang. Her kommer det julekort!!

For å få et skikkelig spark bak, og for å komme igang, så har jeg meldt meg på

"Kreativ Hobbys utfordring - 10 julekort"

Det vil si at jeg publiserer 10 julekort med stempler fra Kreativ Hobby før 10. desember.
Jeg er godt i gang, og følg med, så kommer det flere.

Dette er det første.
Jeg valgte å lage det i "riktige" julefarger. Men puttet på en fjær for å få noe litt annerledes. Pyntet bak også. Det som er inni julekortene kommer jeg ikke til å publisere da det er privat, og mange av mottagerne følger bloggen min.

Farget: Distress Ink refills; firebrick, peeled paint, tea dye
Mønsterark: 3ndy
Verktøy: MarthaStewart Edger Punch Scallop Two Dot,Crop-A-Dile Kit Lime
Pynt: Blomster og blad fra Iamroses.com, Bånd fra Søstrene Grene, Rødt glitterlim og fjær fra Panduro


Ingen kommentarer: