mandag 12. oktober 2009

Ikke feilfri


Ja jeg er ikke feilfri, og derfor burde jeg ikke kreve at andre er det heller. Men det er vel ofte gubben får gjennomgå for småe bagateller. Det værste han vet er at han finner slike halve kaffekopper rundt omkring i huset. Og ettersom han ikke liker kaffe, kan jeg nesten forstå han.

Inne på Scrapping The Music - på norsk kan du bli med oss på denne bonusen "jeg burde ikke". Spesielt liker jeg Silje sin. Hun har lagd en LO om alt stæsjet hun kjøper til scrappinga og som ikke blir brukt. Den kjenner jeg meg igjen i.

Vi i DesignTeamet ble inspirert til denne bonusen da vi fikk sponsorpakke fra Maja Design. Kreative sjeler i teamet koblet dette til sangen "Vesle Kaja og vesle Maja" som er litt uskikkelig og gjør ting de ikke burde. Arkene fra Maja er jo i en egen klasse og herlige å jobbe med.

Jeg har brukt:
Bazzil/Mønsterark: Maja Design
Bokstaver: hvite thickers, grungeboard
Pynt: Kakeserviett, kaffekopp med hjerte fra riff raff glanset med glozzy accent, journalingtag fra Maya Road, Blonder og rett og slett: Kaffe!

Bli med ! Bonusen står til 25. okt

3 kommentarer:

Silje sa...

Herlig LO Wenche! Og så utrolig kul den kaffekoppen var! Og som ikke-kaffe-drikker kan jeg godt forstå mannen din, hihi :) Tøft tema for oppgaven! :)

Scrappegal Sørlending sa...

Kjempeflott LO, Wenche!!! :) Jeg likte godt fargene sammen med kaffen... Og tittelen! :)
Og emnet du har valgt er au bra! :) Jeg husker at jeg rydda maaange sånne kopper da jeg jobba i bolig.... hehe... Så jeg skjønner mannen din... :) Og jeg skjønner au det at vi gir mennene våre pepper for småting, mens vi selv har våre bagateller selv også.. :)
Bra løsning på oppgaven! :D

Pia sa...

wooooow sååå nydeligt design, lækre farver og flotte detaljer