onsdag 30. september 2009

Skyfri himmel

Svimmel av glede! Slik hadde Eivind det i Legoland. Det skal være sagt at for å kjøre disse flyene sto han 40 min i kø, uten problem...

Denne oppgaven finner du på Scrapping The Music - på norsk. Oppgaven går ut på å scrappe ord eller setninger fra sangen "Skyfri himmel" av Bjørn Eidsvåg. Det er mange setninger å ta av, og du finner i alle deler av følelsesskalaen. Bare se hva vi jentene på STM har lagd.

Vi har fått ark fra Marks, og disse var så nydelige. Nesten som stoff. Mange fine ark, og her ser du bare fra en serie. Gå inn på deres side å se.
Kast deg over scrappinga og kos deg i helga!
Det skal jeg gjøre, for her kalles det HØSTFERIE!!

3 kommentarer:

Pia sa...

super flot layout, i fine farver

Ellen Karin sa...

Denne ble så fin Wenche. Herlig med den blåfargen du har tatt inn, og kjempekult at du har satt tittelen oppå bildet.

Gleder meg til i kveld. Nesten "svimmel av glede" jeg også.

enitsirk sa...

Hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min og nå har jeg oppdaget din.

Utrolig herlig LO du har laget. Teksten var jo bare knall til det bildet - jeg ble inspirert nå altså.... kanskje jeg scraplifter??? Vi får se;-)