lørdag 29. august 2009

Bryllupsbilde?

Neida, vi har ikke giftet oss. Kommer heller ikke til å gjøre det.
Men dette er det nærmeste vi noen gang kommer et bryllupsbilde, så dette har foreldrene våre fått for ikke å mase mer.
Bildet er tatt hos fotograf i San Antonio, Texas i 2004. Jeg er veldig gravid, og vi skjønte at dette kom til å bli siste gang det var bare oss to.

Mønsterark fra Maja Design. Aldeles nydelig! Ladybugblomster. Perlesnor fra TreL og klistremerkeblonde fra Panduro. Gamle boksider som jeg fikk av Monica på siste scrappetreffet, knapper, blonde, og en liten tag som jeg klipte ut fra 3ndy-ark. Brads og et kjede fra Tim Holtz


Jeg hadde ikke hjerte til å kaste den lille engelen på arkkanten av Maja-arket, så den ble pusset og satt på plass. Teksten er forresten skjult bak bildet


Takk for at du titter!
Nå skal jeg bruke resten av lørdagskvelden på hobbyrommet.

Har du sett helgebonusen på STM-på norsk?

2 kommentarer:

Sasha sa...

Neimen, har du scrappa dette?!
Så stilig det ble. Liker jo bildet i utgangspunktet, men arkene passa jo bare såå bra til stilen synes jeg. Litt gammelt og dust.

Stilig "brurebilde" :-)

Ellen Karin sa...

Denne ble kjempeartig Wenche. God match mellom ark, bilde og stæsj. Heng den på veggen!!!