fredag 22. mai 2009

"Se, se, sånn gjør jeg..."

Vil du herme etter meg?
Inne på Scrapping The Music - på norsk har vi en bonusoppgave med HERMEGÅSA!
Du skal herme etter en av LOene til DT. 
Her er min:
I påsken fant jeg et gammelt bilde av bestefar da han var til sjøs. 
Med Papirdesigns nydelige ark kom bildet til sin rett.
Jeg har sydd sammen 4 ark og blonde innimellom.
Pyntet med Ramme fra Riff RaffDesign. Inni den et stempel fra 7Gypsies med bokstaver som kan byttes ut. Denne gangen med navnet på skipet bestefar var på.

Bokstavene har jeg lagd i Cutlebugen av grå mosegummi.

Ellers hadde jeg et mål om 50 blomster på denne men jeg kom "bare" til 26, da avsluttet jeg med noen fjær.

Sponsor denne gangen;De nydeligste ark fra:


Og flotte elementer fra;

Bli med!!

8 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig LO!! Og 26 blomster, det er jaggu mange det!!! Skjønner ikke hvordan du fikk det til jeg! *tar av meg hatten*

pia iris sa...

nydelig LO, skal ikke se bort fra at jeg prøver å lifte denne, (hvis jeg tør)

~Isabell~ sa...

denne var helt utrolig lekker, var ikke rent få blomster du hadde klart å plassere på LO'en. Stilig med alle lagene med papir og bildet sier jo sitt=)

Lambi sa...

Så rå kult med alle de lagene med ark og blonder! Utrolig lekkert altså! Også elsker jeg blomster! Helt fantastisk LO! Flott å ta vare på så gamle minnerike bilder!:)Tør nok ikke prøve å liifte dette jeg altså,men lekkert var det virkelig!:)

isabell sa...

En flott LO, de arkene til papirdesign e berre lekker:)
he he må le litt av alle blomstene dine:) har aldri tenkt på hvor mange jeg har brukt på en LO, men nå skal det telles;)

En flott å morsom oppgave på STM skal prøve å få med meg den:)

Merete sa...

Nyyyydelig!!!
Lekkert med alle blomstene!

Pia sa...

wooow så super rålækkert med lag på lag og så nydeligt du har anbragt blomsterne

Ellen Karin sa...

Wow - denne var flott. Masse lag på lag, blonder og blomster - skikkelig vintage. Og det passer jo midt i blinken med så gamle bilder. :)

Håper du får ei fin pinse.