onsdag 13. mai 2009

Norge i rødt, hvitt og blått

Snart ferdig med å stryke bunadsskjorter??
Hjemme hos meg ligger alt klart, og oppe på pianoet har jeg pyntet med denne LOen. Mønsterark fra Patternscape er skikkelig 17. Mai. Fargene lyser opp, og derfor har jeg brukt hvit Bazzil (Hadde ikke godt nok lys da jeg tok bildet, så det ser nesten blått/grått ut).
Bildet er tatt på min første 17. mai på Hamar. Litt spent på å feire dagen på nytt sted, men det var aldeles perfekt. Lista over typiske 17. mai ting er rundt kanten av LOen
Pyntet med pompombånd som er likt det jeg hadde på drilluniformen fra jeg var 6 år og var med på maratonracet på 17. mai. Grein fra Maya Road har blitt til bjørk denne gangen. Blomster fra Prima og Kremmerhuset. Den røde tagen er pappen inni blomster fra Prima som jeg har malt rød. Likte kanten på arket så godt.
Vi i DT er denne måneden sponset av Patternscrape og Ljuva Änglar, og denne gangen har jeg brukt Patternscape.

Ljuva Änglar har en flott nettbutikk med mye av det nyeste. Løp og kjøp!!




7 kommentarer:

Anne sa...

Så stilig denne 17 lo'en var. Syns alltid det er så vanskelig å scrappe 17 mai bilder, men her har du virkelig løst oppgaven bra. Stilig bilde!

pia iris sa...

jeg og synes 17.mai er vanskelig å scrappe, men denne var flott.
likte oppsettet ditt, og et morsomt bilde med flagget på.
stilig med den bjerkegreina.

Maya sa...

Så kul en side.....syns sånne bilder er skikkelig vanskelig å scrappe - tror det har mye med fargene å gjøre, men dette ble jo kjempebra! Her er alle klær klare til 17 mai...men mangler å stryke to bunadsskjorter...men har faktisk strøket både sløyfer og flagg allrede *dåne*

Vibeke sa...

En flott 17mai Lo Wenche!! Og Hamar er et supert sted å feire 17 mai:)

Pia sa...

så stilig med brug af de skønne farver

Veronica sa...

såå utrolig flott da:) elsker oppsett og pynt ;)

Nina sa...

Kjempeflott!! Fikk god 17. mai stemning av denne:)