søndag 26. april 2009

Hjemme fra Scappetreff

Puh! Ferdig!Litt småstressa ble jeg ferdig med min 6. LO i firetida i dag. Kastet sammen scrappeutstyret og kom meg hjem før barna skulle legge seg. Flott treff alle sammen!!!

Det vil nok komme mange LOer ut i bloggen, men i kveld er jeg nok nødt til å ta igjen det fortapte i hus og hjem. I tillegg må det ryddes "litt" i scrappeutstyret.
Det har vært en fortreffelig helg, som jeg kommer tilbake til.

Til sist må jeg bare sitere en nyanskaffet scrappevenninne;
Tenk å få være i et rom med nesten 15 Cutlebugger. I min vennekrets er jeg heldig om jeg finner en som vet hva det er......!!!

2 kommentarer:

~Isabell~ sa...

oi, denne var lekker, nydelig blomsteroppsats nede i hjørnet

Anonym sa...

Tuuuusen takk for den super-koselige helga!!!! Ufattelig koselig å bli kjent med deg!! :D Ligger en liten hilsen og klem til deg i bloggen min, som takk for helga. Håper jeg får treffet deg flere ganger! Og du må hilse så veldig masse til Vibeke!! Håper jeg får truffet dere begge ved en annen anledning! Og du er en superdyktig scrapper!!!! Jeg sugde til meg MASSE inspirasjon fra deg! Ogs akl absolutt føllge med videre i bloggen din!