mandag 23. februar 2009

Vinterferie

Da var plutselig vinterferien over. Litt fikk jeg gjort, og enda en gang ser jeg at noe bruker jeg måneder på å fullføre, slik som disse to første. Mens andre ting bruker jeg en halvtime på , - slik som den eska helt nederst.

Disse arkene fra Sassafrass er så kule, men jeg har skjønt at de er litt vanskelige å bruke.
Jeg har satt meg som mål å få scrappa noen bilder som har vært "til oppbevaring" rundt omkring i esker og i rammer som ikke lenger henger på veggen. Dette var ett av dem. Det kan hende at jeg skriver noe mer tekst på denne, men det er for privat og kommer ikke ut her uansett. Lite (les; ingen) pynt.Denne har heller ikke så mye pynt. (Kanskje derfor jeg bruker så lang tid, - blir ikke enig med meg selv om at disse er ferdige) Digger disse arkene. Og bordene er slike klistremerkeark i samme serien. Min lille julegave til meg selv.
Utfordringen på ScrappingTheMusic - på norsk er sangen" UT MOT HAVET" av Rune Rudberg. De fleste har et noe ambivalent forhold til denne mannen, men det er ingen tvil at teksten likevel har mange scrapp-bare setninger.
Må vel legge til at jeg har lånt bildet av søskenbarnet mitt; Olav T. Søla. Bildet er tatt oppe på fjelltoppen på Søla ei lita øy på yttersida av Vega (og ikke innersida der "Himmelblå" ligger.) Detter er "mitt" Ut mot havet. Livet er herlig når man er på Søla uansett vær. Himmelen er litt nærmere på slike steder.

Jeg er ikke 100% fornøyd fordi glimmermisten gjorde sitt til at kartongen krøllet seg. Nå skal vi se når jeg bare får prøvd ut trikset til Vibeke, så skal jeg fortelle om det virker. Mønsterark fra 7gypsies og Papirdesign. Say it in crystals fra Prima, bokstaver fra Making memories, chipboardramme med craclepaint og glitterlim. Ulike blomster og metallpynt fra Unik hobby. Pluss gul Magic Mech!

Oppgaven til Jakta på Arctic var å lage en eske/pynte en eske til Valentinerdagen (Jeg leste dessverre ikke oppgaven godt nok og så etterpå at det skulle være en eske for å gi bort en valentinergave i. ALDRI i verden om jeg kommer til å gi bort innholdet i denne eska) Og jeg er GLAD for at jeg ikke fikk flere poeng. Neste gang skal jeg lese mer nøyaktig. Men jeg er fornøyd med at eskene i boden blir pyntet og satt på plass der i mørket igjen.

Takk for at du kikker og kikk gjerne innom Scrapping TheMusic- på Norsk. Morsomt å la seg inspirere av sangtekster. Og i tillegg kan du bli med i blogglista vår hvis du vil. Da kan det jo hende vi kommer innom og kommenterer i din blogg også.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Masse flott Wenche!!:)

Det bildet på den Ut mot havet - hvor er det? Noe så utrolig nydelig!!:)

Merete sa...

Her var det mye fint altså!! Likte også bildet på "ut mot havet"-LO'n! Kjempeflott!!