onsdag 5. november 2008

litt å tenke på

Heisann - titter innom??
Her har det ikke vært så mye aktivitet fra min side. Har mye å tenke på......
Jeg har ikke produsert mengder i det siste, men er stadig innom scrappinga. Har ikke så mye som er ferdig.


Det kommer snart en som jeg har jobba MYE med. (Hvis jeg får lov å legge den ut...) Sneakpeak??



Jeg har lagd to slike kort i dag. Lette litt for å finne mal til slike kort, men det fant jeg ikke. Lagde ut dra et nydelig kort som kom til 4-årsdagen her. (Håper bare Kristin ikke er innom her før kortet kommer fram.)


Jeg var med på skissa som Vibeke utfordret oss Hamarjentene med rett før helga. Jeg fikk tatt bilde, og startet scrappinga samme dag. Eivind var så skuffet.... Han tok fram skia og var veldig flink til å få på dem sjøl. Så ble han bare stående rett opp og ned, og ble så rar i ansiktet. Da kom replikken:" Dom virker itte! Han ble skikkelig skuffa da skiene ikke gikk framover av seg selv. (Dårlig scannet bilde, men sliter med å ha tid til å ta bilder i dagslys)

2 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Flotte kort du har laget.Og den sneakpeaken så nydelig ut. Gleder meg til å se hele.
Morsomt at du har fått scrappet årets første forsøk på en skitur da. Vi får håpe skiføre bedrer seg etter hvert og at skiene begynner å "virke" når de får litt mer å gli på. ;)

Ha en fin dag!

Scrappelise sa...

Å denne var grom! Akkurat dette husker jeg fra mine egne da de var barn. Koselig blog også.