onsdag 17. september 2008

Samlingen komplett

Retroblomsten er så kul!!
Jeg har hatt den store retroblomsten i mange år, men for noen uker siden kjøpte jeg den minste. Hadde tenkt på det lenge, men savnet fyll inne i andre blomster. Kjøpet ble betegnet som vellykket og jeg fant ut at den minste retroblomsten med en halvperle inni er nydelig. (Se julekort) I dag gikk jeg til anskaffelse av den mellomste retroblomsten. Den er superflott å bruke utenfor rondeller. I tillegg er samlingen komplett, og jeg kan lage hva som helst. (Tror det blir en scrappebukett i nærmeste framtid.) Disse blomstene lagde jeg av noe restepapir fra søplet. Det var så lite at jeg hadde ikke bruk for det. Den første som kommenterer dette innlegget, får disse stakkars retroblomstene.
(De kom ikke helt til sin rett i scanneren, men kameraet måtte på lading.)

1 kommentar:

Sasha sa...

Så kjempefine! Ønsker meg gjerne slike i forskjellige farger i adventskalenderen. For vi bytter vel i år også......