tirsdag 16. september 2008

En travel dag

I dag har Maja fått sin andre tann, - og det var ikke lagt inn i programmet.

Har fått gjort litt likevel. Jeg har lagd ferdig et bursdagskort. !. side har vært nogenlunde ferdig lenge, men nå nøyer jeg meg ikke med det. Vil gjerne pynte alle fire sidene, og det tar litt lengre tid. Og jeg kan ikke gjøre det før jeg vet hvem som skal ha kortet. Det må jo bli personlig!


Dett er egentlig et restepapirkort, og jeg har lagt det ut på Arctic tidligere. "Mongolia"stempelet ;) er "farget" etter ut-testings-metoden for en god stund siden.



På baksiden viser jeg stolt fra mitt stempel. "LOVE IT!" Men har funnet ut at jeg trenger flere personlige stemler som dette fra "Scrapmagasinet" for jeg masseproduserer noen ganger, og da kan det ikke stå begrenset opplag.

Ingen kommentarer: