mandag 29. september 2008

Aktiv weekend

Tross mye tid ute sammen med familien har jeg fått gjort mange prosjekter,

I Bodø var det scrappetreff som jeg ikke kunne være med på, så jeg fikk nøye meg med oppgaver for hjemmesittere. Det resulterte i svært konsentrert arbeid fram til kl halv ett natt til søndag. Moro!
Denne oppgaven var en hurtigscrapp, og dvs 1 1/2 time fra oppgaven er lagt ut til den skal være lagd ferdig, scannet og sendt. Puh! Moro med sepiabilder, bare jeg ikke tror at det er det eneste som kan scrappes. Det ene mønsterarket her synes jeg er helt grusomt (det rett bak bildet), men prøvde det likevel. På scanninga vises det ikke at jeg har et smykke hengende i den ringen under blomsten. Det var kjekt å skrive teksten i word for engangsskyld.. Jeg liker brunt og blått veldig godt.
For å unngå sepiamania, utfordret jeg meg selv med dette bildet. Bruk farger, Wenche!! Og dette måtte jeg bare scanne ferdig før jeg gikk og la meg. Var redd for at jeg skulle få panikk når jeg så det i dagslys, men det ble ikke så skarpt som jeg trodde. Morsomt med hjerter fra Heidi swapp. (Nå er pakka tom)

Dette er en lift, men føler at det er urettferdig at den ble godtatt. Jeg har ikke klart å holde meg til de små elementene i liften, og brukte heller de små tingene jeg hadde forran meg. Teksten er skrevet inn i bildet før utskrift.

Den tapen nederst er helt ny. Noen som har brukt dette? Erfaringer og tips?

Ingen kommentarer: