søndag 31. august 2008

Bleiekake

Forrige uke ble jeg "endelig kvitt" bleiekaka som jeg har godt og fundert på hele sommeren. Carolinas lillesøster Celilia ble den heldige. Dette var moro, og ikke noe vanskelig.
Med et slikt nydelig navn, bare MÅTTE jeg ha det med. Perler tredd på scrapping floss som jeg har knytt fast i hårbåndet som holder øverste "kakelag" sammen.
To smokker er med, to skjeer med langt skaft fra Boots apotek, vaskekluter fra Prinsess


Kaken er bygd opp rundt to tåteflasker med Albert Åberg mønster. Litt dumme i toppen, så det må jeg huske til neste gang. Cecilia har mye hår, så hun kan faktisk bruke disse to små hårklipene med jente på som jeg stakk inni øverste lag.

På toppen fikk jeg pyntet med blomster med knapp inni, andre blomster fra Nille og noen rosa hårkliper. Måtte dekke over fargen på bleiene.

Det vanskeligste var å få "pakket" den inn. Satte den tilslutt på en 12x12 kartong og fikk tredd oppover en stor blank plastpose. Ikke helt fornøyd med det, men får tenke på noe annet til neste kake.



Ingen kommentarer: